5.27.2011

Mulle meeldib :

0. Minu TÄPILINE ÕDE.
1.
olla koos ühe kõige erilise tüdrukuga , kes on alati mul olemas .
2. päike , vihm , vikerkaar ,VÄLK , kõik koos . IMELINE .
3. sügis , lehed , eriti jalutada sügis õhtul ,lehtede seees .
4 maasikad ,GEISHA šokolaad , vahukoorega .
5.tantsida õhtutundideni .
6. kuulata muusikat , ülikõvasti .
7.oma mõtteid mõelda .
8. uusi asju välja mõelda .
9. lõpmatuseni naerda .
10.olla koos inimestega kes mind armastavad .
11. teha midagi tõeliselt vahvat .
12. teha asju teistpidi .
13. vaadata õudus , märul , krimi , muusikali , armastus , romantika -filme .
14. olla see kelleks ma sündinud olen .
15.välja mõelda asju mida ei ole olemas .
16. palju lastega tegeleda .
17. teha tõeliselt seda mida ma tahan .
18. sisekujundus .
19.istuda õhtul , murul järveääres , ja vaadata päikeseloojangut .
20. jalutada mereääres .
21. süüa jäätist .
22., vaadata ilusaid asju .
23. valmistada teistele rõõmu .
24. teha teisi õnnelikuks .
25.uued inimesed .
26.kui keegi mu ümber on õnnelik .
27. kõiki kalllistada .
28.hea huumor .
29.hullult energiline .
30.lihtsus kõiges .
31.uued väljakutsed .
32.armastada oma sõpru
33.hoolida oma sõpradest .
34.vajelda .
35kuulata teiste arvamusi .
36.olla sõnapidaja .
37.armastada kogu hingest .
38.unistada .
39. meenutada ilusaid aegu .
40. joosta .
41.ootamatud üllatused.
42. lihtsad ja südamest tulnud kingitused.
43. lillled- roosid , piibelehed , liiliad , ja paljud muuud ilusad lilled .
44. ESCADA parfüüm
45. looomad .
46.pehmed mänguasjad .
47. käia reisimas , imelistes kohtades .
48. teistest rahvusest inimesed .
49. libilikad , nii kõhus kui õhus .
50. suvi . sooojus .
51. paljajalu käija murul , mudas , kõikjal .
52. värske muru lõhn .
53. maasikatoormoos .
54.olla pisike .
55. pilved .
56.õhtused tänava tuled .
57. kartulisalat , lõhe , risotto , heeringas hapukoorega , koogid ja muuud joogid ja sööögid .
58. kuulata lindude laulu , värskes õhus .
59.KARAMELLLLLI JÄÄTIS .

Ennast muuta .. ma ei mõtlegi.

No comments:

Post a Comment