5.26.2011

Sõprus on tähtede paraad kahele.




Tõelisel sõbral on pluusiõlad sinu pisaratest läbi leotatud.
Tõelisel sõbral on su vanemate telefoninumbrid aadressiraamatus.
Tõeline sõber tuleb varem ja aitab sul küpsetada ja jääb kauemaks, et aidata sul koristada.
Tõeline sõber küsib miks, sul nii kaua aega läks enne helistamist.
Tõeline sõber otsib sind, et aidata sind sinu probleemides.

Tõeline sõber võiks sult
selle abil välja pressida.
Tõeline sõber avab külmkapi ja aitab end ise.

Tõelise sõbra jaoks ei ole see sõprus, kui te pole vaielnud.
Tõeline sõber tahab alati sinu jaoks olemas olla.




Kohtusid kord kaks tüdrukut .. Airiki ja Kadi . Neist said sõbrad . Mida minuteid edasi , seda tugevamaks sai nende sõprus . Neid kahte tüdrukut ei lahuta mitte miski .


Sa oled päike minu igas päevas . Sa oled kõik minu elus . Minu elu Pärl . Parim mis minuga kunagi juhtunud on .
Sõprus peab olema kindel ja suutma üle elada kõik ilmamuutused ning selle künkliku tee vintsutused, mida mööda kulgevad asjalike ning korralike inimeste eluteed. Selline kindel sõprus on üpris hinnaline, kuna ta suurendab paremini kui ükski teine liit, kolme-neljakordselt sõprade tööjõudu ning mehist energiat.


Ma pole kunagi tundnud niii tugevat sidet ühegi sõbraga , kui sinuga . See on ERILINE . ja KIRJELDAMATU .

MINU KULLA KALLIS TÄPILINE ÕEKE .


Best friends? Haha, are you kidding me? More like sisters.

No comments:

Post a Comment