5.27.2011

Meristel ♥


Üks kõige kallimaid lapsepõlve sõbrannasid .
Meil on mälestusi , mida meenutada , ja naerda eksole niii ju .
. Sipelgad , nukud , puud , kartulamardikad , lumi , vesi , päike , kevad , suvi , sügis , talv , lilled , rattad , banaaid , Naermine,tantsimine , uus -aasta , saun ,on veel palju asju mis meid ühendab . Me tegime , niii palju asju koos , mõtlesime igasugu haigeid ja põnevaid asju välja , see aeg kui me väiksed olime , oli mu kõige erilisem aeg , mis ei unune MITTE KUI KUNAGI . Sina tegid sellle eriliseks ja päikesepaisteliseks . Ma tohutult igatsen neid aegu . Me kasvasime suureks , ja ma lahkusin sealt , ning seetõttu jäime me kaugeks , kuid mu südames oled sa alati , ükskõik kui kaugel me ka üksteisest poleks . Ja ma ei unusta sind Mitte kui kunagi . Sest sa oled Tõesti üks ERILINE mul . Kullake , sa oled päike , mis ei kustu kunagi . Ma ei tahaks et meie suhted katkeksid , me suhtleme niii vähe :/ , ja see on niii valus ja kurb . Ma neid suhteid mis meil oli , taastada .
Armastan sind liiiiga palju et sind kaotada . Me ju tegime alati kõike kooos , olime lahutamatud , kuni teed meid lahku viisid :/ Sa olid / oled mullle kui õde . Hoolin sinust siiiani palju . Meie naeru ei peata miski , meie mälestusi ei anna kokku lugedagi , ja meie sõprus on igavene . Seda ei lahuta mitte miski , isegi mitte kaugus . Sinuga oli kõike hea rääkida , nii kurbadest kui ka rõõmsatest asjadest . Me rääkisime / räägime siiani kõigest . USALDAN SIND IKKA . Sa kuulasid / kuulad mind alati . Me läksime vahepeal tülli , kuid me leppisime kohe ära . See näitas seda kui palju me teineteisest hoolime , ja palju me üksteist armastame . Me naerame isegi siiis kui selleks ei ole põhjust . Sest me naudime üksteise seltskonda . Sa ajad mind alati naerma isegi siis kui ma olen tujust ära . Sinuga koos on kõik eriline . Sa mõistad mind hästi . Ja sa tead mind vb kõikidest kõige paremini . Me oleme koos üles kasvanud , ja kasvame ka edaspidi . Seda eimuuda mitte kui miski . Sind on võimatu asendada , sinu asemele ei saa keegi tulla , sest ükskõik kellega ma siiani olen koos olnud nendega ei tunne ma ennast NIII vabalt .
Sul on kõik head omadused olemas sa oled ilus , aus , tark , viisakas , usaldusväärne = Perfect tüdruk . Minusilmis oled sa perfect .
Mäletad , kui läksime ratastega minu juurde , nukkudega , jasiis nuku riided olid ka kaasas kilekotis kui hästimäletan , ja siis saime natukene maad sõita kui mul kottkatki läks , ja just auto tuli ka , ja sa naersid mu üle kõhtkõveras ?
Pm kui koolist tulime , läksime me lilli korjama pea et igapäev . viisime emadele nartsisse , need olid nii ilusad eksole .
Banaanid ei käinud meil suhu , vaid akendele vms ? .
Sipelga lugu on minu arust kõige ägedam :d . aga see oli valus kaa ju :d
Mäletad kui kaerahelbeputru tegime koos ? . hullult magus tuli see , ja siis söötsime Vahurile ja Kaupole sisse selle pärast . Me oskame külll :d . Mäletan et Vahur andis koerale , kuid Kaupo sõi selle ikka ära . maheee ...
Saunas käigud olid eriti naljakas eksole . ...
Meile meeldis , tantse välja mõelda ja siis pärast neid vanematele esitada . Andekad oleme . see oli eriti äge kui kolmekesi tantsisime , Olivia oli ka . kui su kutsu mu juustest kinni võttis . ;) .
Mullle meeldis sinuga kõike neid asju kooos teha . ja palju muudki .
Üritasime isegi kartulamardikaid kodustada vms ? . käisime põllupeal korjamas , ja siis ei tapnud kõike ära , vaid , kodustasime . kuni Vahur sinu oma ära tappis .
Meil olid erilised mõtted . me mõtlesime igasugu imelikke asju vahepeal välja . Kui midagi mõttesse tuli , siis kohe teostasime kah . Sinuta pole mul niiii palju häid ja paremaid mälestusi .
Mul on üli supper , / kirjeldamatult hea meel , et just sina , oled mul olemas .
No kuradima palju igatsen sind , ja su mõtteid , ja su naeru , üldse kõikke sinus :/ .


AITÄH SULLLE KÕIGE EEST !

ARMASTAN SIND ELULÕPUNI ! IGATSEN SIND TOHUTULT :/ .
LAPSEPÕLV ON LAHE AEG .

No comments:

Post a Comment