9.13.2010

13.09.10

teate , täna mingi väga kummaline päev . Hommikul ärkasin üles , hakkasid juba teised kooli minema ja ema tööle . isa kah mingi magas alles . ulme noh . mingi ema läks autot käima panema . no tee mis tahad ei lähe käima . no edasi mai tea mis sai . ma mingi sõin hommikust , ja sättisin ennast veits . korraks käisin netis kamh . ja siis tuli mul kah aeg kooli minna vms . pm bussipeale . mm mingi , hakkasin liikuma vms . siis poole teepeal hakkas pea ringi käima . no aru ma ei mõista miks nii . Jaani nägin ka teepeal vahepeal . läks koju kelloksipakk käes . kui õigesti nägin . ;d . Pm jõudsin linna , seal oli neeed teetöööd noh , ma ei sallli neid üldse enam . nad igalpool ees . ;/ . Lõpuks olin siis bussas . ja mingi istusin ja ootasin . bussassse eksisid nõmme joodikud kah ära .no hommiku vara nad juba platisis . mingi veits ootasin ja siis buss tuli . Läksin siis bussi . no andge olla ulme palav oli seal noh . nq saunas oleksid . oeh ... buss mingi loksus pärnu sada aastat . niii kui pärnus olin vms . läksin siis sööma . ja siis kooli . Mingi koolis oli päris hea . Jõudsin kooli . ootasin mingi 15 minutit . siis mingi tundlõppes teistel ja siis klassivend ütleb mulle et geo õps on nq pm haige . et tund jääb ära nq jah normaalne ex ;d päris mõtekas oli nq pärnu sõita siis juh :d tglt oli õpilaspileti sain kätte :)
peale seda läksime siiis kõndima võib ka nii üelda . pm koju läksin kahesega . mingi jah . tglt edasi mai viitsi räääkida . haiglane tunnne on peal . sõrmed surevad lausa ära ... kurk ka nii valus et anna ollla. pea ka lõhub , nq maaailm vajuks kokku või mida iganes ex . ;/




PM , LÄHEB TÄNA KÕIK ALLAMÄGE :(






dvj ma lendad ääära .
sauks siis tänasekssssssss . ;(

No comments:

Post a Comment