9.17.2010

votjah ..

õhtust, no kohe ei teagi mida kirjutada . Iga öö on jube palju mõtteid mida siia kirja panna . Aga eip viitsi ju öösel netti tulla vms . Tuju on ka juba mitu päeva kuigi mitte hea . vahest naeratan kah . aga just mitte koguaeg . just siis kui kellegiga koos ei ole siis tuju halb . no kohe ei teagi miks see nii on . Tahaks ise ka põhjust teada kui see võimalik on . Ma ise arvan milles asi on . aga ei ole sellesisegi kindel kas on ikka asi niii või mitte . Ma eisaa aru miks kõik on nii raskeks läinud. loodan et kõik läheb varsti jälle paremuse poole . ma vähemalt loodan .Üeldakse ju et LOOTUS SUREB VIIMASENA ! aga mine sa tea mis varsti juhtuda võib . vms te arvate ?
Aga jah , tglt võiks nii ka olla ja mu sõbrad võiksid lõpetada valetamise ära , mullle , kui tahavad olla mu sõbrad . Sest ma ei taha enam haiget saada . olen väsinud sellest kõigest juba . Ja inimesed kes pole mu sõbrad võiksid lõpetada minu selja taga rääkimise ära minust . ja igasugu valesid kuulujutte minust rääkida. ma ei saa aru paljud usuvad ka veel seda , mida rääägitakse . üldse ei mõista .
Tahaks ära kolida siita kaugele . hästi kaugele . ja alustada uut elu , täielikult .

Te olete lolllid , kui arvate et ma mitte midagi ei tea . ja saate kõike teha nii et ma midagi eip tea . ma tean juba liiiga palju . kui te veel sedaei tea . te olete nii haledalt vahele jäänud et ise ka ei tea . aga ma luban et saate selle kõik tgsi ! mul on kõrini juba lolllidest inimestest kes nii teevad ! .

No comments:

Post a Comment