8.28.2010

ja läbi see saaabki ...

Tsau , mõtlesin et võiks midagi kirjutada jällle , pole suht ammu midagi kirja pannud . Mõelda vaid et suvi saabki läbi ;s , täitsa vastik , nq niii kiiresti , see pole lihtsalt võimalik , alles algas ja juba lõppeb . Tahaks et suvi kestaks kauem . Selllegi poolesti oli suvi ilus , vapustav . vähemalt see oli hea et päikest oli palju , ja ilmad olid sooojad , ups soojad pole vist hea sõna , kuumad ilmad peaks olema õige vms ? sest see oli tõesti niii . ega sellel äikese tormilgi midagi viga ei olnud :) , oli mida vaadata õhtuti ;) ,
Mis sest et suvel oli halbu päevi ka , aga palju aegu oli häid ikka , sai palju naerda , möllata nomh , ega koguaeg ei peagi olema , paremaid aegu . mõned halvad ajad peavad ju alati kuhugi ära eksima vms ? Suvi on niiiii positiivne aeg , kui see on mõnus .
Suvel sai ikkkka palju asju tehtud änjä . isegi tööl jõudsin käijja , selle kõrvalt veel lõbutseda ja pidu panna , no kõike pm teha :) . Esimest korda elus oli tööl selline mõnusalt hea seltskond , kõik olid nii rõõmsad vms ? pole mitte midagi halba öelda , halba aurat polnud , ja see oli positiivne . tõesti supper :) .
Suve õhtud oli kõige paremad ikkka , seda suve jään mäletama igaveseks . :) , iga aasta läheb suvi aina paremaks . Ma olex tahtnud veeta rohkem aega ikka kõige erilisema sõbrannaga . :( , selles suhtes on kurb ollla , teda lõpuksnii vähe nägin .
Oli inimesi kes täitsid selle koha natukenegi . et mu kurbust leevendada . aga seda nad ise ei tea . suht polegi vaja kõigil nii palju teada vot :)
Sellel suvel oli see kõige parem , et sain läbi nendega kellega ma tavaliselt ei suhtle .
Kõige parem oli sellle suve lähedane lõpp , sest, pm , oli niii et ,sain tuttavaks ühe erilise inimesega , see on õige sõna külll , tõesti ta on eriline . mis sest et ta ise seda vb ei tea , aga jah , algusest peale olen temaga nii hästi läbi saanud :) ulme hea nomh , temaga on igas mõtttes hea koos ollla , võta kuidas tahad alati on hääää . mis sest et ma teda üldiselt hästi ei tea vms . ikkagi . ex see hiljem selgub kui eriline ta on vms ? , tunnen alati ta lähedust , isegi siis kui ta minuga ei ole . see on hea , kui ml tuleb mõnikord , paha tuju tuur peale siis koheselt meenud ta naer , ja tuju ongi tgsi kohe ! Ma rääägiks sellest veel ja veel ära ma ei väsi . aga eip , ma ikka ei räägi kah , vahest võib midagi rääkimata ka jätte vms ? :d
Suvel on kõige tähtsam , nauding , naer . need on kaks asja millleta suvi pole see mis ta on . suve tuleb nautida , suvel tuleb naerda :) änjä !

Kool algab -.- , tuleb jällle see kooliaeg , Ütleme siis nii et Head koolialgust Teile :)

No comments:

Post a Comment