9.15.2011

Luuletusi !

Sinu tähed .

Sinu sõbrad on sinu tähed ,
tänu neile elu soe .
Nendega sa välja lähed ,
elu annab sulle toe .

Soove mingeid pole enam ,
kõik mis tähtis juba said .
Elu sinust palju kenam ,
oled väärt sa tuhat pai .


Mere täht


Tantsis rõõmust minu hing ,
kui kohtasin ma sind .
Tekkis ümber armuring ,
mis täiustas siis mind .

Olin mina taeva täht ,
kui tahtsin olla sinu .
Olen hoopis mere täht ,
sest polegi sa minu .

Head ööd

Meeldiv uni sisse puges ,
millest maailm kaheks jagus .
Muinasjutte sulle luges ,
et sul elu oleks magus .

Unemaale hellalt viis ,
et seal võlu sina märkaks .
Tuju head ta kinkis siis ,
et sa rõõmust üles ärkaks .
Nimetu

Olles kaua kättesaamatu ,
silmist alla voolas tina .
Sulges südame ,
kui raamatu ,
lootes murda paksu lina .

Kallutaes pilgu alla ,
valu sisemuses püsis .
Lõhkes viha hingest valla ,
kattes kogu keha süsis .
Lahkunud

Meenutades neid kes läinud ,
tekitades väikseid piiski .
Hetki lõbusaid ma näinud ,
millest sooja tundsin siiski .

Mälestus mu südant küttis ,
justkui kass bunti ta kadus .
Aknalaual valgus süttis .
mis ka paistis välja udus .





No comments:

Post a Comment