4.28.2011

Luuletused


Tasa veerevad pisarad laugelt ,
tasa väriseb ahvatlev rind ,
tasa mõtlen , et oled must kaugel ,
tasa tunnistan ,et ARMASTAN SIND !
¤¤¤
Ma vajan su suudlust ,
Ihkan su keha soojust .
Tahan sulada su sülle ,
Soovin üelda Sulle ,
Oled armas mulle !
¤¤¤
Kui kunagi taipad ,mis tähendad mul ,
ja sama on südames tärkamas Sul ,
Siis tea et süda ,
kes ootamas sind ,
Et sinagi kunagi
ARMASTAKS MIND !
¤¤¤
Lilledest armastan ma roosi ,
Sõpradestarmastan ma sind ,
Ütle Kallis keda armastad ?
Kas roosi või mind ?
¤¤¤
Kui maa oleks paber
ja meri oleks tint ,
siis kirjutaks suurelt
MA ARMASTAN SIND !
¤¤¤¤
Pilk säravaist silmist ei purune ,
Sõprus suudlusega ei unune .
¤¤¤
Tahan olla su juures ,
Selles maailmas suures ,
et näha su silmi ,
mitte unes ,
vaid ilmsi .
¤¤¤
Ära otsi õnne ilmast ,
igaühe sinisilmast,
otsi südant ,
mis on truu ,
muidu oled õnnetu.
¤¤¤
Punases vaasis on roosid ,
punases klaasis on vein .
Punased on ka sinu huuled ,
mis alati ütlevad EI !
¤¤¤
Oma kuuma käega
ära puuduta mu kätt,
Su puudutus on valus
kui jumalagajätt .
¤¤¤
Kes küll armastuse lõi ?
mõtles kits ja rohtu sõi .
¤¤¤
Kui kaljud kokku sulavad
ja kuivab mere pind ,
kui kuu ja tähed kustuvad ,
ei unusta ma sind .
¤¤¤
Kui ma sündisin ,
sadas vihma .
Ei - taevas nuttis ,
kuna kaotasin,
Oma ilusama tähe .
¤¤¤
Mu näol mängib naeratus ,
kuid mu hing nutab ,
Mind reetis mu armastus ,
Mul südame valu .
¤¤¤
Oh neiu ära kurvasta ,
sind maha ma ei jäta .
Kuid siiski ära rõõmusta ,
Sest naist ma ei võta .
¤¤¤
Poiss kes armastab ,
ei küsi suudlust ...
vaid suudleb vägisi .
¤¤¤
Miks mitte olla armunud ,
kui meile see sobib ,
kas tead , et igaviks ,
on ainult meie päralt veel .
Las mõtleb igaüks ,
mis tahab , kuid
meeles pea vaid üht .
et Armastan Sind .
¤¤¤
Kõik see naer m
mis mu ellu sa tõid,
ja kõik see rõõm minus ,
särama lõid .
Nüüd mu maailm on paremgi veel ,
Sest sind leidsin ma sealt eest .
Kõik need ööd mil sa valvasid mind
Kõik need päevad mis ootasin Sind .
Nüüd mu maailm on paremgi veel
Sest sind leidsin sealt eest.
¤¤¤
Vaatasin su silmisse ,
röövisid mult südame ,
ära naera midagi ,
anna süda tagasi .
¤¤¤


No comments:

Post a Comment