4.28.2011

kevade luuletused .


Kevad-ses sõnas on päästvat jõudu
kevad-ja polegi talve õudu
kevad me hinged kõik vabastab saastast
kevadel mõtleme möödunud aastast
Kevad on käes ja tuju hea, , lisan siia foorumi 1 kevad luuletuse


Kevad- ja jälle on armunuid palju
kevad-nii mõnigi hõiskab valjult
kevadel unuvad hetkeks me mured
kevad-ja lõunamaalt tagasi kured

Kevadel neiud kui inglid näivad
kevadel nemad nii püüdlikult käivad
kevadel ihkaks midagi muuta
kevad-nüüd tuleb ka võimatut suuta


taevas särab päike. kevad annab kuldse läike.
rohust tärkab sininilill.
pajust koorub vilepill.

¤¤¤
Vasta tsitaadiga
Postitus
On kevad kuid
hinges on sügis veel
ja lehed on katnud mu tee
nad langesid puielt Su maja ees
aina veel aina veel aina veel


On kevad kuid
hinges on sügis mul
jõekallaste hämara sees
üks mees kõndis järel mul hommikul
see on surm see on surm see on surm


On kevad kuid
hinges on kurbus mul
vasta taevas miks nõnda Sa teed
kõik mis ütled ei olegi päikesekuld
see on muld see on muld see on muld


On kevad kuid
lilled ei tärka veel
nende juurtes on viha ja külm
ja metsad on ikka veel vihmade sees
nende vaikus mul mantlina üll

Nende vaikus mul mantlina üll

No comments:

Post a Comment