1.27.2011

tahaks ...



Tahaks leida ..
kedagi ,
1. kellega tänaval käest kinni jalutada . kedagi ,
2. kellega pikki telefonikõnesid pidada . kedagi ,
3. kellelt armsaid sõnumeid oodata . kedagi ,
4. kellest hoolida .
kedagi ,
5. kes paneks südame taguma ja kõhus keerama .
kedagi ,
6. keda lihtsalt kallistada , kui tuju tuleb . kedagi ,
7. kellega öösel kella viieni üleval olla ja veidraid mõtteid vahetada .
kedagi ,

8. kellele minu õnnelikuks tegemine tähendaks kõike .
kedagi ,
9. keda õhtuti igatseda nii palju , et valus hakkab .
kedagi ,

10. kelle pärast ja kellele elada .
kedagi ,
11. kelle nägemine paneks pealaest jalatallani naeratama .
kedagi ,
12. kes tuleks poole öö pealt mulle ukse taha , sest ei suudaks ilma minu head ööd musita uinuda . kedagi ,
13. kelle najal nutta ja kellelt lohutust saada .
kedagi ,
14. kes oleks mu jaoks alati olemas .
kedagi ,
15. kes tahaks mind just sellisena nagu ma olen .
kedagi ,
16. kellest kunagi ära ei tüdineks .
kedagi ,
17. kes ei peta .
kedagi ,
18. keda usaldada .
kedagi ,
19. kellega naerda .

No comments:

Post a Comment