12.15.2010

you ...



tead kuidas ma sind armastan . Igapäev näen sinu kõige säravamaid silmi , ja su imelist naeratust . Sinuga koos olles ei mõtle ma kunagi millelegi muule , kui vaid ainult sellest kui õnnelik ma sinu kõrval olen . Oli aeg kus ma ei suutnud kedagi armastada , peale üheinimese . aga ta lahkus mu kõrvalt . ja lahkus igaveseks . ja siis muutus kõik minu jaoks tühiseks , ja ma ei hoolinud mittemillegist tegelikult , peale selle et minna talle järele . aga see ei õnnestunud , sest tahtis et ma ta unustaksin . Sellestajast peale , võtis kurbus mu enda hoolde . Kuida ma olin tugev ja ei näidanud seda välja kui kurb ja valus mul tegelikult oli . Igapäev ma mõtlesin ainult temale , ja sellest et mis olex saanud siis kui ta poleks ära läinud . Sellega läks küll aega et teda unustada . alati ma mõtlesin kas ma ikka suuudanseda . Aga kui kohtasin sind . muutus kõik päevapealt . ma ei mõelnud enam talle nii palju . missest et sa sellel hetkel olid suhtes . Aga sellest ma ei hoolinud . Teadsin kohe et , sa saad mu heaks , väga heaks sõbraks . ja sina aitad mul teda unustada . Mul oli endalgi suhteid mõningaid ,kuid ma ei suutnud kedagi ikkagi armastada niii nq ma teda armastasin . Kui hakkkasin sinuga rohkem suhtlema , ja kõike seda , siis muutus kõik , mu sära tuli koju tagasi minu juurde ajapikku , kuid vaikselt ,aga ta ikka tuli , ja nüüd olen õnnelik , kui kunagi varem . ise siis kui ma tean et me ei saa ikkagi koos olla , tean et sa hoolid ja oled minu oma ikkagi edasi . Ma teadsin seda et sa meeldid mulle . kuid ma ei osanud seda arvata et armun sinusse. Sellest sain aru alles hiljuti . kuid ma ei taha et sa seda tead . sest me ei saaks nq niikoosolla .
nüüd kui tujutu olen mõtlen sullle , ja kohe meenub su naeratus ja su säravad silmad . ja see kõik paneb mind naeratama . ja õnnest särama . Kõik sinuga oldud aeg on kõige imelisem , missest et oleme saanud vähe koos ollla .Ma naudin igahetke , kui olen sinuga . Igatsen sind ja sinuga olemist , ja sinu magusaid huuli ja suudlusi .
SINUGA KOOS OLLES TUNNEN ET KÕIK ON OLEMAS ! (L)

No comments:

Post a Comment