11.22.2010

Sullle !


Sa oled kõige erilisem inimene minu elus .Sinuga koos olen alati õnnelik , isegi siis kui ma seda välja ei näita . südames on alati rõõm sinuga olla , ja silmis sära.Sina oled see keda ma vajan . Sina oled see kes suudab mind alati naerma ajada . Tahaks olla koguaeg koos sinuga sest siis tunnen et mul on kõik ,mida elult tahta ! Kui sa oleksid minu pisar , ei nutaks ma iialgi. Ma lubaks sulle seda igahinna eest ! . Sest sinu kaotamine on mulle kõige valusam siin maailmas , sa oled ja jääd minu südamesse igaveseks . sa ei lahku sealt kunagi , mis ka ei juhtuks .Sinul on võti minu südamesse ! sulle ma haiget teha ei suuuda . ! Sa oled ainuke kelllest ma kardan ilma jääda, kui kogematta libastun . ja teen sullle tahesttahtmata haiget ! , :s see olex kõige valusam hetk minu elus . Kui näen su armsaid ja säravaid silmi tean et kõik on korras või naeratust su suul , mis ei ole võlts . Sinust ei loobiks ma mitte mingi hinnaeest ! Sinu pärast olen valmis kõigeks ! Sa oled kõige parem sõbrannna mul ! Sinuga koos oldud aeg on parim , sinuga koos olles naudin igat hetke kui olen sinuga . Kui sa oled eemal , igatsen sind ülimalt palju . Sa oled nii kuradima kalllis mul ! Onjuniiii !
(L)

No comments:

Post a Comment