11.20.2010

Igatsen sind nii, nagu tahaks oma südame sinu juurde saata.


Su juurde praegu lendaks , sest tunnen sust puudust .
Ma tunnen et ei saa sust lahti lasta , kuna ma olen harjunud sinuga koos olema .
Tüdrukud ei kaota ,Kaotajateks on poisid , kes jäävad ilma imelistest tüdrukutest .
Kui mitte hinges ja südames siis mõtetes .
Sa oled mu pea sassi ajand,sind ma ainult vajan.
Ära ütle kunagi mulle et armastad mind , kui sa seda tõsiselt ei mõtle .
Inimesed, kes tõeliselt igatsevad on hoopiski teistsugused, nemad ei ütle välja seda, just nemad istuvad keskööni üleval, just need püüavad sõprade juures naerda, käivad mälestustemaal ning tänu sellele on igatsus nii tohutult valus neile!


Ma eiole mängu asiiii ...

Ta oli kuid lahkus .


Tahan etsa teaksid ...

No comments:

Post a Comment