5.24.2010

omgg ... ...


jjou , jesjes , mingi hullult põnev on ! ei tglt maei saa aru inimestest kes asju välja mõtleva . mis kasu nad sellest kõigest saavad ? . ma ei mõista seda ikka veel , see ei ole normaalne ju , enam , kõik see läheb üle piiri , neil lausa mingi üli suur vajadus mõelda välja jobusid asju . haigeid , mõtetuid . see on eriti hea kui keegi mõtleb välja et sa ütlesid seda seda seda , ja mingi räägib teisele et sa olid üelnud seda seda , jne , ex , ja sa kuuled seda kellegiltteiselt . et sa olid nii üelnud . kuigi see pole tglt nii . haige , need inimesed vahjavad midagi , midagi ranget . ma võin ju karm olla . aga seda ma tglt ei ole üldse . Aga lihtsalt suht vihale , või närvi , võisee on isegi väga solvav on see kõik juba . see läheb juba nii sagedaks et ma ise ka ei usu seda kõike enam . :sss . jasiis veel tahavad sõbrad ollla või mida iganes ausõna . vastikud inimesed ! ma ei tea mida nad mõtlevad kui niii teevad ! kas see annab neile midagi ? või on neil lihtsalt mingi mõnu seda kõike teha . midagi peab ju olema . et nad nii teevad . :sss ,

No comments:

Post a Comment