5.24.2010

mu totu !


jumala igav on , maei teagi mida kohe teha , õhtu ka käes , mõnus :dd , kõik magavad , jesjes hea seegi no :) . agajah teate mõnda inimest kes on üli positiivne , naerab koguaeg . tal pole ühtegi halba aega . nii võrd kui võrd exex , ja ta keerab kõik halba , paha tuju heaks . ja positiivseks . jeah , aga ma tean täpselt sellist inimest . ta on lihtsalt üliii mõnus poiss , exex . ja muidu ta on poiss , tglt ei tea ma ühtegi teist poissi sellist nq tema . ta on ülii vinge . alati kui mul mingi halb tuju on või midagi ta paneb mu kohe naerma . ja ta lihtsalt suuudab seda . üks kõik kui kurb ma ka polex ta teeb seda . ma võin naerda ka aga siis naeran palju rohkem , palju lahedamalt :dd ja ta fantaasia . see on kõige mahedam . kui te seda kuuleksite siis te naeraks pooleks ennast . tal nii mõnusalt hea fantaasia . ainult lendab seda . ta on kuidagi teist moodi . selles kõige suhtes . mulle meeldib see pool kõige rohkem tema juures et ta naerab ja naeratab koguaeg . temaga saab vabalt kõigest rääkida . seda et ta on minu arust kõige romantiliseim keda ma tean . ausalt , ta on selline teistsugune romantik , aga selllegipoolest mõnus . mu totuke ta siiin :) kui ma teile sellest kõigest rääkima hakkaks , siis ma jääkski kirjutama siiia . see nii hea kui magus ta ikka on :ddd , jeah alati kui temaga räägin või midagi . mu tuju läheb nii heaks et ise ka ei usu noo täitsa vingee ;ddd tema peale annab ikka solvuda . :ddd ja kui tema käest süüa tahate siis peate ütlema tallle et tahate ja takäseb minul ära teha ja siis teeb nii et tema tegi selle ::ddd onju heaa . naljanina selline :ddd . ta mullle nii sügavale südamesse pugenud et ma ise ka ei usu seda enam , vot niiiii . aga see hea . ta kiusab hästi palju . see talle meeldib kõige rohkem . tüsrukuid kiusata . / jaaahh . :ddd . ta ikka nii armas , et sünnipäevaks kirjutas mullle luuletuse ka , tahate lugeda ? no palun :



Källu on nüüd aasta vanem,
tuju on meil kõigil parem.
Täna saad sa palju õnnesoove,
ning palju kinke sulle toome.
Täna kõik su sõbrad peavad olema,
ja siis sulle külla tulema.
Õhku me sind tõstame,
selle peale võtame.


:D Palju õnne Kallis Källluuuu;)
Ilusat sünnipäeva.


armas ex :ddd . mõnuss
ta on lihtsalt supper , kõige mõnusam , nii üeldes ! võiks ollla rohkem selliseid , aga õnneks on ta ainulaaadne ! omamoodi aga see on hea supper hea ! ( LLL) !
Jarmol on ikka mõnusalt vinge iselooom :) (A) kuidas ma thaaks , endale sellist iselooomu :) ,

No comments:

Post a Comment