10.08.2011

hon .


Sa tõesti oled mulle tõsiselt kalllis . Ma eitea mis ilma sinuta teeks , ja sry ma tõsiselt kiindusin sinusse ruttu , ja ei taha enam kunagi lahti lasta . Sa oled minu jaoks KÕIK , kõik mida vajan ja tahan . Sa oled mu päike , sa oled mu kuu , minu kõige säravam täht , Sa oled õhk mida hingan , sa oled mu sõber , keda vajan , Sa oled mu kaitseingel . Ei möödu päevagi , kui ma ei mõtle sinule , ei möödu hetkegi minu päevas , mil meelest sinu naeratus mul kaoks , Ja ehk need sinised silmad näevad ! Igatsen sind iga sekund , sajandik , jakõike muud , Tahaks et oleksid koguaeg minu kõrval , ja hoiaksid mind . Koguaeg tundub mulle et sa oleksid , kuskil kaugel välismaal , kuigi oled minuga samas linnas , ssiiiski oled kaugel :/ , Mul ei ole ju raske üelda kui palju sa mullle tähendad ja kui tähitis sa minu jaoks tegelikult oled , kuid ma ei tea kas suudan sinu vastu tundeid sõnadesse panna ,Sind vaadata ja mitte suudelda on sama , kui seista allika ääres ja surra janusse .Sinuga koos olles on mul kõik olemas mida tahta , kuigi sa vb seda ise ei usu ,võimidagi , kuid nii see on , ainult sinuga koos olles tunnen end õnnelikuna .Ma unustan sinu ainult ss , kui unustan hingamise . Sinuta oleks mul elu raske . Sa kõndisid üle mu südame , ja nüüd oled alatiseks seal .Sa oled mu elu , minu hing .Ma lihtsalt ei suuda sind kaotada . :s , see oleks mulle liiiga valus . kui sind ei oleks ss oleks mu maailm hall , ja tühine . Sind vaadates on tunda seda , mida kelleski teises pole , Sinu silmis on see , mida kuskil enne nähtud ei ole ja vaevalt , et seda nägema ka juhtud . Sa ei teagi ju mis see on ega ju ? See on kirg selle vastu mida sa teed . Ja kogu see lugu tundub nii tavaline armastuslugu , ehk ongi selles vahe , me mõlemad oleme armunud . vähemalt loodan , et üksteistesse . vb on meie vahel midagi millest kumbki aru ei saa .Kuid mina tahaks aru saada , et mõista selle nn . suhte tähtsust . Kas seda saab üldse suhteks nimetada ? . Arvan et see selgub tulevikus . Järjekordne küsimus . Millal on tulevik ? . Sest ma tahan vastuseid . JA KOHE ! Aga ma olen kannatlik , sest sina oled seda väärt . Ja sinus on midagi , mida ma vajan . Ma ootan sind samas teades , ma olen liiiga segaduses . Mul on vaja sind näha , samas kardan ma sind näha . Sest kardan haiget saada ja haiget teha . Kui ma kardan , ss ei saagu ju midagi juhtuda KUNAGI . kuid juba on juhtunud , tuleb riskida ja hirmudele vastu astuda , nagu targad räägivad , Kui see aitab ss teen seda ka mina , SINU PÄRAST . SEST SINA OLED JU SEDA VÄÄÄRT !
Ausalt kui me koos oleme pole mul millegist puudus , sest mul oled sina . Sinuga tunnen end turvaliselt ja kaitstult . Igatsen su käsi enda käes , sind enda kõrval ärkamas . Tunnen puudust sinu naerukajast , suudlustest . Sinu kaisus olemisest . Igatsen seda kuidas sa mind puudutasid. Ma lihtsalt igatsen ja vajan sind niii palju .
MA LIHTSALT TAHAN SIND .


Kuid Kalllis , ära unusta .. MA ARMASTAN SIND !

No comments:

Post a Comment