6.01.2011

you are beautiful

Kallis ,see on tehtud mõeldes sulle .Ma loodan et kui kunagi näed seda siis tead , et oled mulle väga tähtis . Sa oled minu jaoks maailm . Sa oled see kelleks sa ennast pead ja armastad ennast täpselt sama palju kui seda tahad . Sa ei tunnista seda kuid , sa tead , et me vajame üksteist , et edasi elada ... Me tähendame üksteise jaoks midagi ... ja sa tead mis see on . Meie unistused võivad täituda . Kui me seda soovime. Sa oled ja jääd mu südamesse igaveseks see , lihtsalt on niii . Kuid ,Tead , sa oled mullle kõigest kallim , olen sellest aru saanud ammu ,väljendan seda niii siin ,ja ma tõesti igatsen sind . Sa oled mu päike , mis toob mu igasse päeva valguse .Sa oled mu kuu , mis valgustab mind pimeda . Sa oled mu ingel kes valvab mu und .Need , kes sind tõesti tunnevad , teavad , et sa oled võrratult hea ja südamlik . Sa ei teeks kärbselegi liiga . Sina oled see kellele ma saan usaldada oma asju , sina oled see kes mind alati ära kuulab , sina oled see , kes mind aitab . Sina oled see kes on mulle tohutult kalllis , Sina oled see keda ei saa mitte kellegiga võrrelda . Sina oled see kes pani mind taas naeratama . Sa oled mu jaoks ASENDAMATULT KALLIS . Sina annad mulle jõudu edasi jõudmiseks , ükskõik kui kaugel sa ka ei oleks . Ükskõik kus ja kui kaugel sa oled , ei unusta ma sind MITTE KUNAGI . Minu arvamust sinu vastu ei muuda miski . Sa oled ja jääd mu kullatükikeseks . Ma armastan sind just sellisena nagu sa oled .Sa õpetasid , mind hoolima endast nii , nagu ma kellegist kunagi oma elus pole hoolinud , ja ma tänan sind selleeest . Kahju et sa sellest aru pole saanud , kuidas ma sind tegelikult armastan , alati sind nähes kellegi teisega olen õnnelik , et sa oled õnnelik , kuid mul on ka südames valus , et sa pole minuga . Mul on see et peaasi et sa oled õnnelik , mu ei oma tähtsust , tea et ma olen sinu jaoksalati olemas , kui midagi vajad . Ma oleks kõige õnnelikum inimene , kui sa oleksid minuga . Ma ei suuuda ollla ilma sinuta , kui aus olla .Ma ikka igapäev mõtlen , et sa tuled mu juurde , kasvõi korraks . Ma naudin sinuga igaveedetud aega . Kui sa pole märganud siis alati sinu kõrval olles säran ma alati eriliselt . see on tingitud sellest kui väga ma sind jumaldan . Ma tõesti igatsen su järele . Sa oled õhk , mida ma hingan , Sa oled vesi , mida joon , sa oled elu , mida elan .

See on armastus , kui ta helistab vaid selleks et üelda : Ma armastan sind ! .
Armastus on siis , kui sa näed kedagi aga tunned kõhukaudu .
Kas sulle on vahel tundunud, et sa ei pääsegi enam talle lähemale, et sa saadgi teda ainult kaugelt vaadata?
Igatsen sind, sinu pilku, sinu imearmsat naeratust, su naerukaja, sinu häält, sinu hellust. Lihtsalt, ma igatsen sind.


Kui sa küsiksid minult , mida ma sinus leian . Et sa ei ole ju super välimusega ja parima iseloomuga . Ma vastaksin , et mulle ei olegi vaja supper välimusega superstaari, kes suudaks kõike täita, ja ma ei leiagi sinus enam midagi , ma juba leidsin. Ma leidsin sinu kõrvalt Õnne ja Armastuse !

No comments:

Post a Comment