6.27.2011

kes on pildid ?


Siin on tüdruk kes on muutunud . tüdruk kes ei naera , enam niii palju kui varem . kes on tõsisemaks muutunud . kes on tõsiselt palju haiget saanud .


Asi on lihtsalt sellles , et ma ei oska enam üldse midagi teha , ma isegi ei tea miks niii tõsine olen aegajalt . kõik on nq niii muutunud , lihtsalt muutun lampi kurjaks . või kurvaks . kas või ilma põhjusetta . Mullle lihtsalt meenuvad kurvad asjad aegajalt , ja see ei meeldi mulle . Halvad mäestused tulevad liiiga tihti meelde juba . Miks ? kui ma seda vaid ise ka teaks . KEEERULINE ! .
Ma ei tahagi et keeegi minust aru saaks või mind mõistaks.
Ma ei ütleks et mu elu on halb , või et ma pole õnnelik .
ma olen õnnelik , isegi siis kui ma seda välja ei näita , lihtsalt olen õnnelik ,
et mul on olemas sõbrad , kes mul alati olemas on . Eriti , üks kõige erilisemaid sõpru .
Olen oma kõik suhted maha matnud . ja ärge käige mulle peale kui ma olen üelnud et ei siis ka ei.
meelt ma ju ei muuda . kui siis ainult , üheinimese peale. see on ka vb . Mul läheb tohutult aega enne kui kõikidest asjadest üle saan , või midagi . Hästi palju asju võtan südamesse , ja siis ei saa ma sealt enam välja .
Ma ei tea miks ma sellline olen :s .
kiire närviminek , pole minu puhul normaalne .

plaplaplaaa ... , kes ütles et ma üldse normaalne olen ? . ai , seda ma ei tea . :d .


Pööördun arsti pooole . Aitäh.
Loogiline ? ei .

No comments:

Post a Comment