6.25.2011

Aforisme .

  • Parim asi, mida tüdruk sulle teha saab, on sind armastada*
  • Ma ootan, et kätte jõuaks päev, kui ma ajan selja sirgu ja võin su juurest minema kõndida, ja öelda sulle sama ükskõikselt nagu sina mulle – sa ei tähenda minu jaoks enam midagi!*
  • ükskõik kui palju ma sind ka tahaks, ei saa ma sind iialgi*
  • Surm sosistas mulle kõrva: “Ela, ma varsti tulen!”*
  • Ära enam kunagi ütle mulle seda, mida sa tegelikult päriselt ei mõtle!
  • Kui sinu puudumist ei märgata, siis pole vahet, on sind siin või mitte*
  • Ära usu mu ilusaid sõnu, enne kui pole näinud tegusid. Ära usu mu süütuid silmi, enne kui pole näinud neis pisaraid. Ära usu mu meelast naeratust, enne kui pole näinud mu mossis suud. Ära usu kõike, mida minust räägitakse, enne kui pole mind ise tundma õppinud*
  • On kaks asja, mida ei saa tagasi võtta – öeldud sõnu ja käest lastud võimalust
  • Parim kättemaks vihale on naer!
  • Ära lase väiksel arusaamatusel lõhkuda suurt sõprust*
  • Ma andestan, kuid ei unusta
  • Kes lakkab olemast sõber, polnud seda kunagi
  • “Sõber” on vahel sõna, millel puudub mõte
  • Maailmas on kolme liiki sõpru: sõbrad, kes teid armastavad, sõbrad, kes teist sugugi ei hooli, ning sõbrad, kes teid vihkavad
  • Kuskil pole kirjas, et inimene peab alati lollakalt rõõmus olema
  • Nii on elu: ühte suudeldakse, teisega käiakse, kuid kolmandat armastatakse tõsiselt ja palavalt
  • Armastusel ja sõprusel on üks tüüpviga – need ei saa kunagi eksisteerida ilma andeksandmisteta
  • Pisaraid toovad inimesed, kellest hoolid. Naeratuse toovad need, kes sinust hoolivad*
  • Elu kestab ainult hetke, kuid sellest hetkest piisab, et korda saata igavesi asju
  • Esimese armastuse pettus õpetab tütarlapsi mängima poiste südametega
  • Kas tahad teada, kuidas sinust mõtlevad su sõbrad? Siis vaata, kuidas sinusse suhtuvad nende tuttavad

No comments:

Post a Comment