5.07.2011

sinust eemal olek...


Tundub iga sekund ja minut sinuta nii pikk ... Olles minust kaugel , tahaks niii sinu juurde ... Kui sind pole on mul alati tühjuse tunne ... Nii ma siin istungi ja loen tunde millal saan sind jälle hoida .. Sinuta on mul raske , justkui lill mis närtsib ilma veeta ... Iga minu pisar on mu armastuse märk , mis on langenud sind igatsedes .. Mäletad , kuidas me teineteist leidsime ? ja kui valus oli öelda sulle headööd ...Ootasin sind alati , olemata ilmast . Mõtlesin , et kas julgen , sulle kunagi öelda, et ... Ma tahan sinuga koos ollla . . Et sind nii väga olen igatsenud ... Aga kui saan taas olla sinuga ... ununevad kõik nutetud pisarad ...ja taas kuuluvad mu kallistused ja ... suudlused sulle mu armas ... Tahan olla alati sinuga kooos .

No comments:

Post a Comment