5.07.2011

Diristix- Igatsus

Tule minu juurde
läbi kolme tuule
nagu lubasid sa mulle vaid

Tahan soojust tunda
tunda sinu lumma
olla ainus kõigist sulle vaid

Ma nii väga ju loodan
igaüks seda teab
nagu puuleht mis on eksinud puult
tulen järgi sinu varjule ma


Refrään :
Igalühel on võimalus valida teed
minna armsama juurde või eksida teelt
olla tormine kui seda sügise tuul
Kuid saatus me teed vaid teab...

Astun õnne suurde
tulen sinu juurde
nagu lubasin ma sulle vaid

Tahan sind taas näha
rõõmu jälle teha
nagu lubasin ma sulle vaid

Sa nii väga ju loodad
et ka meil lõpuks veab
sa ju kindlasti seda vaid tead
et ei jäta sind ma üksinda eal

Refrään:
Igalühel on võimalus valida teed
minna armsama juurde või eksida teelt
olla tormine kui seda sügise tuul
Kuid saatus me teed vaid teab...


Ennast leidma sa pead
siis me kohtume jälle sinuga
tulen alati kui kutsud sa
oled kallis mu teel ainus mees
ära karda
ma ei reeda sind eal...

Refrään:
Igalühel on võimalus valida teed
minna armsama juurde või eksida teelt
olla tormine kui seda sügise tuul
Kuid saatus me teed vaid teab...
Kuid saatus me teed vaid teab..

No comments:

Post a Comment