4.11.2011

U give me butterflies , deep in side (L) :)


Ma armastan sind nagu valgus pimedust , nagu päike kuud , nagu kass koera , nagu roos tulpi :) Sinu kirjeldamiseks pole vaja sõnu .. sest sinu kirjeldamiseks , pole olemas sjukesi sõnu ... mis sind kirjeldaks . Sinusuguseid tüdrukuid on maailmas vähe , kuid sinusugused tüdrukud on alati ainulaadsed , ja superilusad :). Sinusugused tüdrukud suudavad teha poistega imesid ... 1.poisid ei suuda unustada neid . 2.ei lakka iial neid armastamast. 3.alati igatsevad neid. 4.ja ei unusta neid iial. Need 4põhjust on need , mida ka mina ei suuda kunagi teha .. mul on viies põhjus ... Ma ei ole kunagi lakanud armastamast , sind...Seda ainulaaadsed ja erilist tüdrukut :) .' Sind on üks ja ainus minu elus . Asendamatu (L)

Maailma ilusamad sõnad , mis mulle kunagi üeldud on :)

No comments:

Post a Comment