4.08.2011

omg .


omg , pole suht ammu kirjutanud midagi vms . -.- , lihtsalt pole aega olnud , kuigi ma pole midagi tarka teinud vms . :d . sellline ma kord olen . kuigi aeg kaob täiega kiiresti ära . täna on ka mingi ilgelt halb ilm jälle . nq eile ainult et eile mingi õhtul tuli lausa päike välja . tänatänatäna , vihma ka vist sajab -.- , ma mingi suht istun õe voodipeal ja olen netis , ja kuulan muusikat . hulllult põnev on ju :d , omg nq . Ausalt üeldes , võiks juba Laura helistada , ja linnas ollla . täiesti jube . mul on süda niii kooos . ja aju on kärbseid täis selllest mõtlemisest . lihtsalt süda valutab nii palju . kuid ma ei tea miks . ja mis minuga toimub . Mul täna kummaline päev ka . sisimas on täielik mase . välimiselt olen jumala õnnelik . üldiselt olen täiega segaduses . ma lihtsalt ei tea , mis teha . või kuidas käituda või kellega ma olla tahan . Alfat ma ju armastan sisimas täiega ja kõike särkivärki . kõige valusam on see et ta on minust niii kaugel . ja ma ei saa ju temaga koos olla . ma kõigerohkem tahaks et ta tuleks eesitsse tgsi . ja oleks minuga . kui ta seda eitee siis mapean ta unustama . ja igaveseks . pm ma ei suuuda niii kui ma teda enam ei näe . niigi oli valus kui me lahku läksime siis kui tarootsi kolis . nq oleks keegi minult südame välja rebinud . või ma oleks endle sisse lõiganud millegiga . et niiii valus oli et seda on ülimalt raske ja valus kirjeldada . Ma mingil hetkel suutsin mitte temast mõelda , ja olla kellegi teisega . kuid sisimas ma armastasin teda ikkagi ju . ja jään armastama . kuid on üks inimene veel kes mullle meeldib . ma ei ole täpselt välja selgitanud mis ma tema vastu tunnen . kas lihtsalt tõmmet või on asi millegis muus . ma lihtsalt tahaks temaga koos ollla , ma nq ei saa mõtteid ära temalt . pm on nii et alati kui ma teda näen siiis lihtsalt süda hüppaks nq kohe seest välja ja kõike . Asi on keeruline . pm ma eitea ja ei usu et ta minu vastu midagi tunneks . eiei . see ei saa olla nii . pm ma ei ütle talle mitte midagi . kui ta sellest ise aru ei saa . ja kui ta sellest ise aru ei saa siis , ei oska ma enam midagi teha . Kadi sa oled hulllll , kui sa selllist juttu ajad omg :d . ausalt kadjusha on hulllluks läinud kui ta eitea ise ka enam mis ta tahab . ja kõike särki värki .

No comments:

Post a Comment