10.26.2010

Ta oli ..


just , ta oli ... ei saa ju öelda ühe erilise inimese kohta et ta on , kui teda enam pole . No vähemasti ta pole surnud , vaid ikka elus . aga lihtsalt eemal minust , ja kõigest . missest et ta elab mõne kilomeetri kaugusel . kuid ikkagi . on ta kaugel sest ta on nii kaugeks jäänud .
Oli siis nii et oli üks poiss , või mees kes iganes ta ka polex ex .aga ta oli ja on .
tglt kohtusin suvel ühe mõnusalt erilise inimesega . Ma ei saa öelda miks või kuidas ta on eriline , aga ta on , te saaksite sellest siis aru kui te teda teaksite . Tglt on nii et , esimest korda kui nägin teda , siis oli küll nii et oppaa , mõnus . änjä . saate isegi aru kui näete autost väljumast ilusatpoissi eksju . asi ei olnudki nii hulll . jaa aga see oli ilus ja väärt õhtu . Algul passisid kõik vist pm niiisama . sõid kooki ja kiitsid mind jne . veel hilisemal õhtutunnil , ah niisama hüppasime batuudil jne . langevaid tähti vaatasime kaa ja . Kusjuures maei teagi ühtegi poissi veel kellel nii healt tugevad käed on . ja neeed tal on , noh ma mõtlen et sellesmõttes et ,massaazi mõtttes nq . peale tema tegekut on hommikul mõnusalt valus ikka :d aga see ongi hea . no kas ei üelnud et meeldib . paremad asjad jätan ma enda teada . no ei te ei pea hakkama kohe midagi vasakule või kuhugile mõtlema . lihtsalt kõike pole vaja teada . aga tglt on nii et ausalt üeldes , tundsin temaga end palju kindlamalt ja avatumalt ja meeldivamalat kui nt teistepoistega . tema tegi minust jälle naerva tüdruku . temaga olin ma nq mina kes ma olen või ei ? . tema pani mind alati särama . ma lausa ootasin tema kõnetigapäev. või seda kui sain talle helistada . ma lausa pidin temaga igapäev rääkima . ja kuima seda teha eisaanud siis kasvõi sms-i saata . aga kui seda mingil põhjusel teha ei saanud jne . siis ei tulnud mul kunagi und . aru ei saa miks aga ja nii see oli . aga see oli nii . mäletan , seda kui venemaale läksin . rääkisin temaga sellel vihmasel hommikul . pm ta oli juba kolmest üleval kui õigesti mäletan . ja ta läks mingi neljast tööle . pm just siis kui ma pidin kh ära minema . messisime natukene aega . peale seda ei saanud paar päeva rääkida temaga .aga mäletan et pm , peale temaga messimist ma juba igatsesin teda . venemaal pm pidevalt mõtlesin talle mis ta teeb jne . ja et tahaks korrakski vaid rääkida. agajh . kohe kui eestisse jõudsin saatasin tallle ja airikile messi . jamh . ja pm varsti ma nägin teda .üli rõõmus olin noh . jõime JÄLLLE RUMMI . mida me muud ikka jõime koguaeg kui ainult rummi . ;d . hea olii . aga teadke . et kui te temaga tutvute , siis hoidke teda ja tema sõprust nii kuis saate . ta onseda vääärt . jeah alati kui mul halb tuju on siis ma mõtlen ja ta tuleb kohe ette tema naeratus ja kõik . siis on nii et ma jälle naeratan . Temas on miskit mis teeb päeva ilusaks . ta on ülimalt hea sõber . võib seda tema kohta üelda külll . sest see ta just on. ta on unustamatu . temaga on lihtsalt hea aegaveeta . niiigasmõttes . no maei teamis juhtus , meie sõprusega , aga me ei räägi , ei näe , enam pm üldse . ma pole teda nq juba sada aastat näinud :/ ja see on kurb. kui räägime siis nii vähe et ma ei tea lihtsalt ; ( nii kahju . tahaks teada miks see nii on ? tegin ma midagi ? on tal mingi muu põhjus ? ta võiks ju mulle seda üelda ? või maitea . või keegi lihtsalt ütles midagi jne . ja siis oligi KÕIK . No ma ei tea seda vb keegi ei räägi midagi . ja see toob masenduse peale . ja kurbuse mu hinge .
TAHAN tagasi kõike seda mis oli . igasõna , väljend , kohad , rumm , jne toovad meelde sind . üelge mida tahate aga mina seda ei kuula nqniii . vähemalt on mul mälestused . ja neid tuleb veel .seda ma luban . ükskõik kuidas aga tuleb ;d . ma ei ole allaandja . :d . olimisoli .
te ei peaüldse seda lugema . ma lihtsalt tahtsin kirjutada oma mõtteid . ma ju võin olla napakas . aga mitte lolll . TA ON SÕBER ! JA ROHKEMAT MA EI TAHAKSKI ! SEDA MA ÜTLEN ! TA ON KÕIGE PARIM SÕBER ! SEDA MA TEAN ! TA ON UNUSTAMATU SÕBER ! JA SEDA TA ON ! taon KÕIK . ma rääägin et ma ei ole hulllllllllllllll.
.
MA ÜTLEKS VEEEL PAARKÜMEND SÕNA SIIIA AGA MA LIHTSALT EI JÕUA PRAEGU . VÄSIMUS JA VALUS ON OLLLA ! . AGA TEA ET IGATSEN SIND !

No comments:

Post a Comment