7.07.2010

üks , kurb lugu!


Kunagi oli üks tüdruk , kes armus ühte poissi ,ta ei osanud midagi teha , kuna , ta ei teadnud kas poiss armastab teda . ! Paar päeva mõtles tüdruk mida teha , lõpuks ta otsustas , et kutsub poisi endaga välja et küsida kas ta temaga käima tahab hakata kuid ...
Tüdruk : Kuule , kas sa minuga käima ei taha hakata ja välja tulla ?
Poiss :Sorry , aga me saame olla ainult sõbrad , ja me ei saa ka välja minna ! Tüdruk : Ok ! ,
Päevad möödusid , nad ei rääkinud üksteisega kuid ühel päeval helistas poiss tüdrukule !
Poiss : Palun vabanudst , ma armastan sind , kuid sa eimeeldi mu sõpradele ja nad ei taha , et ma sinuga edasi suhtleks !
Tüdruk : Niiet su sõbrad on sulle tähtsamad , kui mina ? Poiss : Mõnesmõttes küll , kuid ära muretse ma üritan nendega rääkida .
Mõnipäev hiljem said nad kokku .
Poiss : Anna andeks , aga nad ütlesid , et kui masind ära ei unusta , siis ei taha nad mu sõbrad edasi olla !
Tüdruk puhkes nutma , poiss kallistas teda kõvasti , ja siis suudles pikalt .Peale suudlust kõndis poiss minema , ilma et vaataks tagsi !
Paar päeva hiljem kirjutas lehes räägiti telekas kui raadios , et noor tütarlaps tegi enesetappu ,ei räägitud tüdrukunimest . Kuid mainiti tema vanemate nimesid ,ja kirjeldati tüdrukut !
Kui poiss seda kuulis , tundis ta kuidas ta süda miljoniks killuks purunes,ometigi öeldakse et poisid ei nuta .kuid sel hetkel see poiss nuttis .
Samal õhtul tulid poisi juurde tüdruku vanemad ,kes andsid poisile kirja ,mis tüdruk oli kirjutanud enne enesetappu ,
seal oli kirjas nii :
KALLIS , ANNA ANDEKS , ET MA NII TEGIN KUID ILMA SINUTA ,POLE MU ELUL LIHTSALT MÕTET ! MUL ON HEA MEEL SELLEST ,ET MU VANEMAD TEAVAS SIND , JA ET NAD TEADSID KAS KASEDA KUI VÄGA MA SIND ARMASTASIN,KUID TEA ,ET KUNAGI ME KOHTUME PALJU ILUSAMAS KOHAS JA PAREMAS PAIGAS ,! TSAU , TEA ET ARMASTAN SIND IGAVESTI !
Umbes nädalaega hiljem räägit kuidas noor poiss kuristikust alla hüpas , kui ta vanemad oma poega matsid , nägid nad kuidas poisi käele oli kirjutatud .
Kiri , seal seisis nii : MA LÄKSIN PALJU PAREMASSE PAIKA JUST SINNA KUHU LÄKS TÜDRUK KEDA MA ARMASTAN .

Lõpetuseks teadke kui te tõsiseltarmastate kedagi , kuid ta ei meeldi su sõpradele siis järelikult pole nad õiged sõbrad !

No comments:

Post a Comment