6.02.2010

praegune 10rl !


Õhtusstttt ,,, mis teete ? aa põnev ? tglt ma ei ütleks niiii . nojah siis ! .
teate ma leidsin endale kõige parema klassikaaslased . ja klassijuhataja . nad on lihtsalt asendamatud . kellle juuuurest pean kahjuks lahkuma . tõde on see et neid ei asenda mitte keegi . sellist kokku hoidvat klassi pole ma iialgi näinud nq meie . Me teeme alati kõike kooos . võtame klassikokku ja kõik avaldavad oma häid mõtteid . ja kõigil ideedalati jooksevad . kui midagi vaja teha või minna kuhuhgi ! see on ülii hea lihtsalt . :) . Kõik meie klassis on omamood . minu arust pole keegi kellegagi sarnane iseloomu poolest . kõigil on midagi erinevat . :d , aga see on mõnus . mullle meeldib . see klass on naerusuine . rõõmsameelne , sõbralik . üksmeelne . missesst et vahest kellegil ikka tujud lendavad . aga sellest pole midagi . varsti naerab ta taaas , naq alati :) . naermisest külllalt meil ei saa , aga naerda on hea . isegi väga hea . vahest saab naerda nii et kõhulihased valutavad lausa . juhtub ikka ex , ega see midagi halba ei tee ju . jeah , seesellleks ex .
Klassijuhata on meil parimatest parim , ta on sellline , heasüdamlik , tahab alati et kõigil hästi läheb . eriti on see hea ,et ta hooolib kõigist . nq oma lastest . või midagi . Pm on nii et ta ei ole väga kuri ega ka liiga leebe . selline vahepealne . ma rääägiks pikalt ja laialt veel , temast , ja kõigist , sõnu ei jätku selllesks . isegi raamatutes pole nii palju sõnu , nq olex vaja mul praegu . kirjutamiseks siiiia neist . ! .
Mälestused nendega jäävad mu südameessse alatiseks . kannan neid kaasa igavesti oma südames !
Kõige meelde jäävam mälestus , ups . aga need kõik on . .
Näiteks Rebaste rets . minu arust oli see küllalti vingee . kõige parem oli see et tegime kõike kooos . need plakatid , mis tegime , ja asjad mis välja mõtlesime need olid ausalt ülii head . :ddd ,
või siis jõulupidu . sõime niiismaa klassis , ja räääkisime jutte . naersime .
no või siis olümpiamängud . : jube head ja naljakad ideed olid meil . aga teostada olex suht suur tööö . maarvan et me olex need isegi ära teinud :dd jeah . see olex üliii hea olnud :d me naersime , hullult ome ideede peale :d need olid tõesti üli head :D lõpuks ikka teostasime sellle eiffelitorn , Leana mõte oli see , ja ta tegi selle valmis ka .d nii hea :Dd vist kõige mõnusam oli grilliõhtu . me sõime , jõime morssi . naersime , vahepeal niisamarääkisime . või käisime batuuudi peal hüppamas . / Agnes näitas saltosid . teised tegid järgi aegajalt :Ddd prooovisid . niii nalajaks ikka :ddd . Jaan sai vahepeal niiismaa ilaga kokku . ütleme siis koera :d . ise ta mängis ju :D hea . see oli suppper noo . Kordaks seda õhtud !
HUUMORIT JÄTKUB !
Viktoriinid võime ju kaotada , sellegi pärast me ei kurvasta , midagi me ikka võidame , kas või olümpiamängudel stiilseima klassi . :d selle me ju saime !
öeldakse ju et tähtis pole võit vaid osa võtt .
Meie klasssi põhiline asi mida nad tahavad on minu arust SÖÖÖÖKK . AINULT SÖÖÖKS . :ddd .
Ausalt öeldes ma pole mitte iialgi näinud sellist klassi nq praegu mul on ütleme siis tglt et oli . sest enam pole ju kahjuks . ma tglt eitahaks lahkuda . aga see oli mu enda süüüa natukene . Hakkkan kõiki igatseme , nende nalju , jutte , kõike kõike . see on lihtsalt imeline . ma räägiks veeeel palju . aga uneaeg tuleb . Homme pm viiimane koolipäev . :sss JÄÄN IGATSEMA TEID !
SELLLE PILDI PEAL EI OLE KÕIIIKKI KAHJUKS !


Tsauuukkiii . Ilusaid unenägusidddd !

No comments:

Post a Comment