6.06.2010

Airiki ( L)




Ma ütleks et see on üllatavalt hea , misasi ? no tema , mitte misasi exex ! . ausalt ütlen ära et ta on südames mul kõigelähedasem , ta ei surunud end minu südamesse . vaid ma lasin ta kohe sinna sisse kui teda algul nägin . teate miks ? ei tea ? peaksite teadma . tglt kindel on see et , ta on kõige kõigem , usaldusväärsem keda kohanud elussees , temas on midagi mida ei ole igal ühel . ja see imeline asi on tema süda . tema ilu . see ilu ei olegi kõige tähtsam vaid just see et tal on süda . mida imetleda . Koos temaga saab olla vaba . vaba nagu lind . lennata õhus kui ingel . üli mõistuse on tema mõistus . see on ülllatavalt vastupidav , kõiges . . Kõige rohkem meedlib mullle temaga rääkida kõigest , absolluuteslt kõigest .meil vist juba kõik teemad ära võetud . millest räääkida annab . Ta on niii rõõmus et annna minna . nii hea et ise ka ei usu . ainult NAERAKS , tõmbleks , . Kui me kokku satume siis mõeldakse alati et me oleme joonud või midagi tarbinud . kuigi see ei ole tglt nii . me lihtsalt oleme kooos rõõmsad ja õnnnelikud :d ja MEILE MEELDIB NAERDA ÜLEKÕIGE . Ma ei kahetse ühtegi sekundit , minutit , sajandikku . tundi . kuud . aastat , päeva . mill sinuga kooos olnud olen . Sa oled pannud mind elama . vabalt elama täpsemalt . Sinuga kooos olen õnnelik . kõige õnnnelikum kui kunagi varem . Sa oled mulllle kui Õde . tõsiselt , sa aitad alati nii kuidas savähegi saad . või tahad . mõtled midagi ikka välja noo lihtsalt vapustav . Mis sest et me ei tea üksteist väga pikkka aega nq mingi mitumitu aastat .aga selllegi poolest . on mul tunne et ma teaks sind nq terve igaviku . lühikese ajaga oled saaanud kallliks . Meie koos veedetud ajad need on imelised ,k õigeparemad . See on hea . mõnus . kui meil ideed jooksma hakkavad . :d ja kui nad jooksevad siis ikkka täiega . paljud me ikkkka proovime teostada ka :d . Ma eiunusta mitte ühtegi heategu ega midagi mis sa minu heaks teinud oled . mitte iiialgiii . kannan igapäev , minut .sekund .sajandik . aasta kuu . alati .kaasas oma südames . meie teed ei lähe kunagi lahku ex ? me jäääme alatiseks nii lähedasteks kui oleme praegu teeme niii ? ma ei suuuda sinust lahkuda . see oleks katastroooof ju ssiiiisss . :s . Parim SÕbrannna kes mul kunagi olnud on ( L) . Tõelisus tuleb kasuks . ssa oled fantsatiline . kõige erilisem mul ( L) . tsamsiiiiii ( L ) . Igavesti sinuga ( L ) .

No comments:

Post a Comment