5.20.2010

14 - 15 MAI ABJAS !


VABAL AJAL OLEME SELLISED !
Heiii , mingi otsustasin ka midagi kirja panna , jah just täpselt :d .
14mail , ehk see oli reedene päev , ja me Airikiga läksime apja siis . Mingi , peale kooli , läksin koju , ja pakkisin asjad jajah ;dd , hullult otsustasin mida kaasa võtta , aga pm ikkagi unustasin koju mõned asjad ;d nii mõnus , see niii loomulik minu puhul ju :d , Kell hakkas saama juba pool seitse , ma mõtlesin et lähen ära juba , niismaa linna mõneks ajaks , siis mingi venna läks discole:d läksin temaga kaasa , väike õde saatis ka mind natuke , ( ta oli nii kurb et ma ööseks kodust ära läksin kahju ;s ) , vennaga kõndisime , tglt ma kõndisin , tema sõitis rattaga , poe juures pm saatsin venna poodi vett ostma , nii lahke ju :dd , ja siis üle tee nägin jaanikat ja janikat , mingi rääkisime ja kõndisime , veits niismaa poodi , ;d aga nad otsustasid et ei taha ikka midagi sealt , minu arust hästi mõtekas oli :ddd sõdurimehed seisid poe ees , jube viisakad on nad ikka , teretavad alati ;) .
mingi aja pärast läksime ikkagi , klubi poole , mõtlesin et lähen mõneks ajaks sinna kuni Airiki buss jõuab nõmme , natuke aega mul ju oli :dd . koguaeg lehvitasime sõdurimeestele , ; ) hhea , klubis olime , siis mingi tantsisime natuke aega , ja ma pm mõtlesin et lähkes ära nyyd :D ja nad tulid saatma mind , poe juures , läksime poodi ja mingiii , ostsime jääätist :ddd , kõndisime bussijaama poole , jaootasime natukene , ja niii ta tuligi :ddd , janikad läksid ära , mingii siis Istusime niismaa Airikiga :dd täpselt . olime mingi pool tundi juba istunud ja niii ta tuligi meie buss :dd , läksime bussipeale , naersime pm koguaeg , tglt koguaeg, mõned vaatasid meid imelikult , ailnut naersime ja jutustasime , nq segased ;d aga nojah sellised me ju olemegi vms ;ddd , suht kiiresti läks see sõit , olime mõisas , busssõitis bussijaama , pm jõudsissinna ja läks kohe ära , ta isegi ei teinud peatust , üks tädi avastas mõiskaküla kooli juures et tal olex aeg maha minna pm :dd ta oli ikka jube ehmunud . õnneks bussijuht lasi ta ikka maha :d ja sõit algas jällle ,haige ja ma veel ütlen niiii , ;) , lõpuks jõudsime apja .
Läksime bussist maha ilusti, ja kõndisime minu vanaema juuurde ;dd , see läks meil paar minutit :d siis jõudsime vanaema juurde , ja istusime kohe maha ., :d rääkisime natukene , ja vanaema küsis kas me süüa ka tahame ;d ma kohe ikka küsisin Airikilt kas ta tahab , Airiki ütles midagi , et maitea , sa tahtsid süüa ju :d . ma täpselt ei mäleta pm , ;d ma ütlesin ma tahan :d mingi üks tädi tuli ka sinna . hakkasid vanaemaga torti tegema . :d nämmmma , ) , me siis airikiga tegime süüa endale , :d , airiki ikka hullult läbustas . ajas maha koguaeg :D see selleks :d , saime sööögi valmis , sõime jõime ära :d siis mingii mõtlesime et lähme välja :d ja seda me tegimegi . vanaema ütles et minge jah ehitisi vaatama :d midagi nii :d jaja looomulikult :d meil oli hull väljas käik :d käisime pm terve abja läbi :d jõudsime ikka samasse kohta ,selle mehikese juurde :d mul kellegi nr-i ka polnud et kedagi välja kutsuda :D telefon viskas sussid pysti ju :d hea . mingi helistasime siis / tähendab airiki , ühele mehikesele , aa vist janar oli ta nimi :d olime temaga siis :d mõned ajad . see oli ka hull mõtlekas . kui me pm naerame ja räägime ja ta passib vait :d vahest ikkka räääkis ka . mingite tontidega kokku :d , ühte tahtsime ehmatada :d aga ta hakkas vist kartma . kõndis kuidagi kiiresti eest ära :d haige ju :d. mingi aeg läks ta ära , ja me koju siis ,, vanaema magas juba peaaegu , jõudsime tupppa , ;d läksime magamistuppa , mingi rääkisime natuke aega ja siis helistati airikile , ( edasi ma siit ei räägi , selle koha jätan ära ) , läksime tuttu , et hommiku seitsmest üles ärgata ilusti :d .


Oli hommik , päike paistis kuuest näkku mulle juba , nii mõnus oli , :) aga vara liiga vara pm , uni kadus ära , vahepeal ikka uinusin uuesti ka , poole seitsmest, kell tirises vist , olime niismaa voodis , mu vanaema ütles pm mulle et kadi tule appi asju autosse tassima :d vahetasin kiiiresti riiided ja läksime appi . :ddd . panime asjad ära ja siis , vanaema läks ära :d me tegime midagi veel :d ja pm poole kaheksast läksime ka meie ära , jeah :dd tööle kuhusiiis mujale . :d mingi enne kaheksat või midagi sellleaja sees tuli mul ema ka :d tõi asjad meile ära :d . jne . ja siis läks ära pm . :d me mingi istusime , laadal ja müüsime , jeah seal sai hulllult nalja :d jeah , mingi jah nq . :d kõigest mai viitsi rääkida :d ema tuli mul ka õega kahest või midagi niii :d siis käisime niismaa veel , jne . ja läksime koju .jessjes .see oli supper hea :ddd päevvv . airiki proovis vahepeal kaaabusid ka :ddd .

No comments:

Post a Comment